poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Uwaga!
Cześć Beliebers! mój email (polishbeliebers@vp.pl)

postanowiłam zrobić akcje dziękczynną Justinowi i BieberTeam w której podziękujemy za koncert i zachęcimy do powrotu do Polski!

AKCJA MA DWA ETAPY!
---------------------------------- ETAP I-----------------------------------------
*każdy z Was, kto był na koncercie robi KRÓTKI do 10 sekundowy filmik na którym powie, że dziękuje mu, że było wspaniale, możecie tanczyc spiewac kurcze CO TYLKO CHCECIE! to jest WASZE KILKA SEKUND!
*wszyscy, którzy nie byli, ale chcą żeby wrócił do Polski, również mogą zrobić taki filmik, tyle, że z zachęceniami żeby przyjechał, z prośbami etc LICZY SIE WASZA TWÓRCZOŚĆ
*możecie też wysyłać swoje zdjęcia z czymś związanym z Justinem, zdjęcia z koncertu, wasze kolekcje, filmiki z koncertu wasze zdjęcia z napisem np: " Thank you Justin" czy "Poland love you Justin" etc TUTAJ RÓWNIEŻ LICZY SIE WASZA TWÓRCZOŚĆ

ale nie zapominajmy też o Bieberteam!
zróbmy to samo tyle, że zamiast Justina np. Alfredo, mozecie zrobić filmik z Oreo czy zdjecia z tym oreo napisać, że sie zagubiło, zachecić zeby przyjechali tutaj z Justinem jeszcze raz! moze to być też dla mamy Justina, tancerzy, ochroniarzy, menadżerów, przyjaciół dla wszystkich, którzy byli w Polsce z Nim, albo i nie ale chcecie ich zobaczyć! mogą to być Wasze zdjecia z BieberTeam kurcze no wiem, ze Wy jestescie pomyslowe i coś wymyślicie!

no a z tego wszystkiego powstanie FILM w którym my Polskie Belieberki pokażemy, kim dla nas jest Justin i jakich wariatów z nas robi, jak ważny dla nas jest BIEBERTEAM i jak bardzo im dziękujemy, jak bardzo ich kochamy i jak bardzo chcemy, zeby wrócili do Polski! To będzie tylko NASZE! tylko!:)
a no i oczywiście na koniec wstawie naszą piosenkę SWAG.:)
między Waszymi filmikami będą urywki z koncertu, UWAGA! jeśli ktoś ma na filmiku jak płacze na koncercie to też możecie wysłać!

teraz pytanie! Jak to dostanie się do Justina?
normalnie! na pczątek ja to udostępnie na youtubie, na facebooku itd. potem my wszytskie wyślemy mu na e-mail, będziemy mu spamować tablicę na tiwtterze, na facebooku, wyślemy to do Alfredo i do całego bieberteam, do tancerzy boze no wszędzie! a jeśli to nie podziała po prostu wyślemy mu to do domu na płycie czy pendrive, ale wydaje mi się, że nie trzeba będzie bo to się szybko rozejdzie w internecie, własnie damy radę jeśli ma ktoś adres Justina to mi wysyłajcie!
aby rozgłosic nasz film wyslemy go do BRAVO, ESKA, PRESTIGE MJM ( bo oni mieli kontakt z menadżerem Justina ) etc!

NO WIĘC FILMIKI, ZDJĘCIA ETC WYSYŁAJCIE MI KOCHANE BELIEBERS NA E-MAILA: polishbelieber@vp.pl!

AKCJE MUSIMY ZROBIĆ JAK NAJSZYBCIEJ! WIĘC NA FILMIKI CZEKAM DO 5 KWIETNIA! GO GO BELIEBERS!


---------------------------------ETAP II---------------------------------
jeśli zdobędziemy adres Justina etc to będzie genialnie, musimy pogadać z dziewczynami z Local Hereos! wtedy każda z Was będzie mogła wysłać do mnie list do JB, bluzkę, plakat, rysunek, no cokolwiek i jak zbiorę to wszystko to wyślemy to do Justina! ale najpierw ROBIMY ETAP I! DO DZIEŁA! 


Kto się pisze? :D
 

7 komentarzy:

  1. Świetny blog : )
    Zapraszam Do mnie : http://rooksana-roox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, może nakrece coś : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Znaczy to nie mój pomysł tylko to naszej siostry beliberki a ja tylko rozpowszechniam. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 25202 Prado Del Grandioso, Calabasas, CA 91302

    oto adres Justina w LA :)
    wystarczyło google :)
    zobacz na mapie, że to na prawdę jego adres :)
    mam nadzieję, że pomogłam

    http://just-all-about-us.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny i ciekawy blog.

    Ja już obserwuję i liczę na to samo.
    -http://zwazwariowanenastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog poświęcony idolowi.
    Zmieniłabym tutaj tylko wygląd. Możesz sobie zamówić tutaj szablon: wyimaginowana-grafika.blogspot.com/ Robią piękne szablony. :)
    To chyba tyle.
    Pozdrawiam.
    the--end-of-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie ;)) Przyznam tylko, ze tlo mnie lekko przestraszylo ale jest ok
    Nowy rozdzial sie pojawil na Mistycznej Akademii ;)
    http://mistycznaakademia.blogspot.com/2013/03/7-rozdzia.html

    OdpowiedzUsuń