niedziela, 31 marca 2013

Wesołych Świąt! :D
 

Justin adoptował sobie małpkę..założył jej twittera i piszę w jej imieniu, użala się na siebie i nazywa siebie tatą. Małpkę nazwał Mally. Niestety Justin po koncercie w Monachium stracił na jakiś czas swoje zwierzątko. Piosenkarz przeżył szok, gdy okazało się, że jego ukochana małpka musi przejść kwarantannę na granicy.Justin, który jakiś czas temu wymienił chomika na małpkę, zabiera swojego nowego pupila ze sobą w trasy koncertowe. Zwierzak podróżuje samolotami i wszędzie towarzyszy gwiazdorowi. Na niemieckiej granicy małpka została zatrzymana i poddana badaniom weterynaryjnym. Okazało się, że maskotka Justina nie ma żadnych papierów potrzebnych do przewiezienia zwierzęcia do innego kraju.
Zabrali mi małpkę! - napisał Bieber na swoim Twitterze.
Miejmy nadzieję, że Mally bd nie długo wrócić do Justina. :D 
Kilka fotek na dole.. :D


 Justin .. he adopted the monkey started her twitter and I'm writing on behalf of, complains to himself and calls himself a father. Monkey called Mally. Unfortunately, Justin after the show in Munich lost to time their pet. The singer suffered a shock when it turned out that his beloved monkey must be quarantined for granicy.Justin, who some time ago mentioned the hamster on the monkey he takes his new pet with them on tours. Pet travels everywhere with planes and gwiazdorowi. At the German border monkey was detained and subjected to veterinary examination. It turned out that Justin's mascot does not have any papers needed to transport the animal to another country.

They took my monkey! - Bieber wrote on his Twitter.

Hopefully, Mally will not take long to get back to Justin. : D


Bieber: ZABRALI MI MAŁPKĘ!Bieber: ZABRALI MI MAŁPKĘ!
 
POZDRAWIAM! ;D

10 komentarzy:

  1. Muszą mu ją oddać, oddać ją jej tacie :c Już tęsknię za małpka :c
    fajny blog : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo że nie jestem fanka Biebera to blog mi się podoba.
    Fajna ta małpka ; ))
    Zapraszam do skomentowania ; ))
    because-polish-girls-are-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super,zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahha, nie wiedziałam że ma małpkę xd Ale słodka jest <33 Też chcę, hahahah :) Ja też życzę tobie Wesołych Świąt. ♥
    www.littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeej , ale słodkie zdjęcia <3
    Tobie też życzę wesołych świąt :)
    http://wantutostay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię małpek, ale rozumiem, że Justine jest załamany, ja też bym była ;p Jeśli mu jej nie oddadzą, to nie wiem, co zrobię
    www.albuspotteri.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Tobie również Wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że Justin ma małpkę ;o Zdjęcia fajne ;D Pozdrawiam ;3 Wesołych!

    http://ofcpatty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog fajne fotki
    Tak że życzę wesołych świąt
    Zapraszam
    http://honey-honorata-skarbek-i-jej-zycie.blogspot.com/
    Mam nadzieję że w wolnej chwili zajrzysz

    OdpowiedzUsuń